Nabór na stanowisko Specjalisty
Stanowisko | Specjalista ds. organizacyjnych i pracowniczych |
---|---|
Status naboru | Rozstrzygnięty |
Termin składania dokumentów | 2019-07-29 |
OGŁOSZENIE
p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Specjalisty (ds. organizacyjnych i pracowniczych) w wymiarze pełnego etatu
I. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie
ul. Młyńska 52
16-300 Augustów.
II. Określenie stanowiska:
Specjalista (ds. organizacyjnych i pracowniczych).
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego – znajomość jeżyka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym wyżej stanowisku,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne,
- co najmniej 5-letni staż pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy – Kodeks pracy, ustawy – prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office) i urządzeń biurowych.
- IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw organizacyjnych Centrum,
- zapewnienie prawidłowego obiegu informacji,
- prowadzenie rejestru i właściwego obiegu pism i korespondencji,
- koordynacja prac związanych z realizacją aktów prawnych Centrum i Dyrektora,
- wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenia rejestru upoważnień,
- prowadzenie gospodarki materiałowej Centrum,
- prowadzenie inwentaryzacji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów,
- przygotowywanie procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
- zabezpieczenie pomieszczeń biurowych,
- zgłaszanie do naprawy i konserwacji sprzętu i urządzeń biurowych,
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Centrum,
- prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy, przebiegu pracy, rent, emerytur, nagród jubileuszowych i odznaczeń,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, legitymacji służbowych, prowadzenie stosownych rejestrów,
- współpraca w zakresie BHP, ppoż. i spraw zdrowotnych pracowników ze specjalistą ds. BHP,
- prowadzenie składnicy akt,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych,
- udzielanie wstępnych informacji o formach prowadzonej działalności oraz udzielanej pomocy przez Centrum
- prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych- pełnienie funkcji IOD.
- V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- miejsce pracy znajduje się na I piętrze w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie przy ul Młyńskiej 52 (budynek nie posiada windy),
- możliwe jest wykonywanie pracy poza siedzibą Centrum (np. odbiór korespondencji ze Starostwa Powiatowego, dostarczanie wysyłanej korespondencji do Urzędu Pocztowego, ul. Rynek Zygmunta Augusta 3),
- prowadzenie dokumentacji biurowej, praca przy komputerze w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa faksu, kopiarki,
- możliwość wyjazdów służbowych związanych z udziałem w szkoleniach,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30,
- warunki wynagradzania według obowiązującego regulaminu wynagradzania.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej i zdania egzaminu.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. nie przekroczył 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza w załączeniu),
- dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia dyplomu poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumentujące posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę,
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe wraz z zobowiązaniem do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego przed zawarciem umowy o pracę (druk oświadczenia w załączeniu),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (druk oświadczenia w załączeniu),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem),
- w przypadku zamiaru korzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzającego niepełnosprawność kandydata,
- podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (druk w załączeniu).
Podanie dodatkowych danych osobowych wykraczających ponad obowiązujące przepisy jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. W związku z powyższym należy dołączyć podpisany druk zgody na przetwarzanie dodatkowych danych (druk w załączeniu).
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty określone w ogłoszeniu o naborze należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pokój nr 6, w terminie do 29 lipca 2019r. do godziny 12:00 lub pocztą (liczy się data i godzina doręczenia a nie nadania) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalisty”.
- Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie drugiego etapu naboru.
- Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych zostaną o tym poinformowane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie
mgr Zdzisław Wasilewski
Augustów, dnia 17.07.2019r.