2011
Augustów, 01.09.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy wśród osób biorących udział w szkoleniach w ramach projektu "Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi pośrednictwa pracy w postaci porad indywidualnych dla uczestników projektu, biorących udział w szkoleniach. Zakres usługi obejmuje: - Udzielanie uczestnikom projektu informacji z zakresu lokalnego, regionalnego i krajowego rynku pracy, - udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości poszukiwania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy w zawodach wymagających kwalifikacji przez nich posiadanych oraz nabytych w wyniku udziału w projekcie, w tym wskazanie potencjalnych pracodawców i składanych przez nich ofert, - ułatwienie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami, - informowanie osób bezrobotnych o prawach i obowiązkach osoby bezrobotnej, - udzielanie uczestnikom projektu informacji na temat możliwości uzyskania zatrudnienia, warunkach pracy oraz sytuacji na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego w zawodach przez nich posiadanych lub preferowanych. Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy-zlecenia w wymiarze do 60 godzin (zegarowych) w okresie od 15 września 2011 roku do 15 grudnia 2011 roku. Oferta powinna zawierać: - Curriculum Vitae, - proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi), - oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonania przedmiotowego zlecenia, - oświadczenie o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację zadań w ramach innych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (druk w załączeniu). Kryteria wyboru oferty: - Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w przeprowadzaniu indywidualnego pośrednictwa pracy, - adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej. W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 09 września 2011 r. do godziny 12:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300 Augustów. |
Augustów, dn. 16 czerwca 2011 r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia
Augustów, dn. 26 maja 2011 r. Znak: turnus rehabilitacyjny 2011 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NAD POLSKIM MORZEM.o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp. Numer ogłoszenia w BZP: 130660 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011 Nazwa i adres Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów Tryb zamówienia: Postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Adres strony internetowej zawierającą specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ): http://pcpr-augustow.pbip.pl Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 11 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 5 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. b) Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.) oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). d) Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp. e) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom. f) Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej- 85000000-9, usługi rehabilitacyjne - 85312500-4. Przewidywany termin wykonania zamówienia publicznego: 14 dni turnusu przypadających w okresie pomiędzy 1 sierpnia, a 10 września 2011 r. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, w tym uzyskał wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm), z którego wynika, że jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych w zakresie schorzeń określonych w ust. 2 rozdz. II niniejszej SIWZ; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy dysponuje potencjałem technicznym, w tym krytą pływalnią (basenem i/lub akuaprakiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji lub w odległości nie większej niż 500 m. w okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1 pzp.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, 2) wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz.U. Nr 230 poz. 1694); 3) oświadczenia, że Wykonawca dysponuje krytą pływalnią (basenem i/lub akuaprakiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji, na której zostaną zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 500 m. od niej, w okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz, że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu, 4) oświadczenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp. 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, pok. 8, w terminie najpóźniej do dnia 6 czerwca 2011 r., do godz. 1400.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza i nie przewiduje korzystać z wyżej wymienionych narzędzi.
do dnia 5 lipca 2010 r.
1) Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego. 2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel/ faks 87 643 20 71. 3) Otwarcie ofert nastąpi przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie w dniu 6 czerwca 2011 r., o godzinie 1415. Pliki do pobrania: |
Augustów, 18.05.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na poradnictwo prawne w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty godzinowej na wykonanie usługi poradnictwa prawnego w formie dyżurów dla uczestników Projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” oraz dla innych mieszkańców powiatu augustowskiego nie biorących udziału w projekcie. Zakres usług obejmuje:
Ofertę prosimy złożyć przy założeniu, że:
Oferta powinna zawierać:
Kryteria wyboru oferty: - zaproponowana przez Zleceniobiorcę ilość godzin zegarowych na pełnienie dyżurów, o których mowa w pkt. 1 „Zakresu usług”, - kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w udzielaniu porad prawnych. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – poradnictwo prawne ”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 26.05.2011 r. do godziny 15:00. W załączeniu:
|
Augustów, 15.04.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia podczas 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego poradnictwa psychologicznego grupowego i indywidualnego dla minimum 37 uczestników projektu. Zakres usługi obejmuje: - poradnictwo grupowe dla około 37 osób (łącznie do 8 godzin), - poradnictwo indywidualne dla około 37 osób (łącznie do 80 godzin), - udział w spotkaniach i naradach Zespołu Projektowego. Główne zagadnienia poradnictwa: - zwiększenie motywacji do działania i wiary we własne siły i możliwości, - podniesienie poczucia własnej wartości, - wzrost kompetencji i umiejętności interpersonalnych pomagających w funkcjonowaniu w społeczeństwie, - sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od 01.07.2011 r. do 31.10.2011 r. Ilość godzin: 88 godzin zegarowych. Oferta powinna zawierać: - curriculum vitae, - proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi), - oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), - oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu). Kryteria wyboru oferty: - kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego, - adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej. Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — poradnictwo psychologiczne” Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. |
Augustów, 15.04.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia doradztwa zawodowego w postaci porad grupowych i indywidualnych dla minimum 92 uczestników projektu. Zakres usługi obejmuje: Podczas pobytu osób niepełnosprawnych na turnusie rehabilitacyjnym: - poradnictwo grupowe dla około 37 osób (łącznie do 8 godzin) - poradnictwo indywidualne dla około 37 osób (łącznie do 45 godzin) Na terenie miasta Augustowa: - poradnictwo grupowe dla około 55 osób (łącznie do 15 godzin) - poradnictwo indywidualne dla około 55 osób (łącznie do 70 godzin) - dyżury indywidualne dla uczestników projektu Główne zagadnienia poradnictwa: - sporządzenie bilansu kompetencji dla każdego uczestnika projektu deklarującego chęć uczestnictwa w szkoleniach, - określenie kursu/ów zawodowego i/lub ogólnorozwojowych dla każdego uczestnika projektu deklarującego chęć uczestnictwa w szkoleniach, - pomoc w ustaleniu wspólnie z pracownikiem ds. szkoleń, pracownikiem socjalnym oraz pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych, - wskazanie sposobów i metod aktywnego poszukiwania pracy: poruszania się na rynku pracy, umiejętności sporządzania dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od 09.05.2011 r. do 30.11.2011 r. Ilość godzin: 138 godzin zegarowych. Oferta powinna zawierać: - curriculum vitae, - proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi), - oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), - oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu). Kryteria wyboru oferty: - kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w prowadzeniu poradnictwa zawodowego grupowego i indywidualnego, - adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej. Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — doradca zawodowy”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. |
Augustów, 15.04.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na organizowanie szkoleń w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 55 uczestników projektu. Zakres usługi obejmuje: - ustalenie wspólnie z doradcą zawodowym, pracownikiem socjalnym oraz pracownikiem socjalnym ds. osób niepełnosprawnych listy szkoleń zawodowych i ogólnorozwojowych, które powinni odbyć uczestnicy projektu według indywidualnych potrzeb i predyspozycji zawodowych, - odbycie spotkań indywidualnych, a w razie konieczności także grupowych uczestnikami projektu i ustalenie szczegółów organizacji każdego ze szkoleń, - opracowanie dokumentacji szkoleń i przedstawienie jej do akceptacji koordynatorowi projektu, - sporządzenie zapytań ofertowych dla jednostek szkolących zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, - wytypowanie jednostek szkolących na podstawie złożonych przez nie ofert i przedstawienie ich listy do zatwierdzenia koordynatorowi, - sporządzanie umów na organizację szkoleń, - kontrola przebiegu szkoleń oraz informowanie koordynatora projektu o ewentualnych nieprawidłowościach. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od 09.05.2011 r. do 30.11.2011 r. Ilość godzin: 150 godzin zegarowych. Oferta powinna zawierać: - curriculum vitae, - proponowaną stawkę za 1 godzinę zegarową brutto (ze wszystkimi pochodnymi), - oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedzę oraz minimum roczne doświadczenie do wykonywania przedmiotowego zlecenia, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), - oświadczenie o zaangażowaniu / niezaangażowaniu w realizację zadań w więcej niż jednym projekcie (druk w załączeniu). Kryteria wyboru oferty: - kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie Zleceniobiorcy w organizacji szkoleń, - adekwatność doświadczenia i posiadanych umiejętności do proponowanej stawki cenowej. Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — organizowanie szkoleń”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 8), w terminie do dnia 28 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. |
Augustów, 30.03.2011 r. ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie opracowania graficznego, druku i dostawy 4 numerów Biuletynu Informacyjnego w ilości 8000 sztuk łącznie w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie graficzne oraz wydruk i dostawa do siedziby PCPR w Augustowie 4 numerów Biuletynu Informacyjnego promującego efekty realizacji projektu systemowego oraz działalność statutową Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie. Zamówienie jest realizowane w zawiązku z projektem pn. „Razem łatwiej – integracja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” realizowanego przez PCPR w Augustowie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. 2. Zakres prac 2.1 Zamawiający zakłada, że struktura poszczególnych numerów biuletynu będzie zawierać m.in. następujące działy publikacji: a) Okładka b) Spis treści c) Wstęp d) Opis działań realizowanych przez PCPR w ramach projektu e) Opis działań realizowanych przez PCPR w związku ze statutową działalnością jednostki f) Inne i będzie ustalana z Zamawiającym przed wydaniem każdego z numerów biuletynu. 2.2 Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona następujące zadania: a) w ramach merytorycznej zawartości biuletynu:
b) w ramach opracowania graficznego biuletynu:
c) w ramach komputerowego składu, łamania tekstu oraz przygotowania biuletynu do druku Wykonawca:
d) w ramach druku i dostawy Wykonawca:
2.3 Wymagania dotyczące współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. a) Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą prowadzącego zlecenie, w przypadku jego nieobecności. b) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego (korekty w składzie). c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów realizacji zamówienia. Zmiana terminów następuje po uzgodnieniach z Wykonawcą. d) Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach. 3. Parametry zamówienia: a) 4 numery biuletynu, nakład - 2 tys. egz. dla każdego numeru biuletynu. Łączny nakład całego przedmiotu zamówienia wyniesie 8 tyś. Egzemplarzy. b) Parametry techniczne:
4. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie winno być zrealizowane do: a) pierwszy numer: 18 kwiecień 2011 b) drugi numer: 30 czerwiec 2011 c) trzeci numer: 30 wrzesień 2011 d) czwarty numer: 30 listopad 2011 które oznaczają terminy dostarczenia poszczególnych numerów biuletynu do siedziby Zamawiającego. 5. Oferta powinna zawierać: a) cenę jednostkową brutto (ze wszystkimi pochodnymi) obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia, łącznie z kosztami dostawy wraz z transportem do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52 . b) oświadczenie Zleceniobiorcy, iż posiada niezbędną wiedze i doświadczenie, przez co Zamawiający rozumie wydruk co najmniej jednej publikacji o podobnym charakterze c) oświadczenie Zleceniobiorcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 6. Kryteria wyboru ofert: a) adekwatność doświadczenia i posiadanej wiedzy do stawki cenowej. b) W związku z powyższym prosimy o złożenie oferty w zaklejonych, opieczętowanych kopertach w terminie do dnia 11 kwietnia 2011 r. do godziny 15:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, pok. nr 8, 16-300, Augustów. Uwaga! Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji najkorzystniejszej ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu. Zdzisław Wasilewski Dyrektor PCPR w Augustowie |