2012
Augustów, 17.09.2012 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: przeprowadzenia indywidualnego pośrednictwa pracy wśród osób biorących udział w szkoleniach w ramach projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno — zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi pośrednictwa pracy w postaci porad indywidualnych dla uczestników projektu, biorących udział w szkoleniach. Zakres usługi obejmuje:
Ofertę proszę złożyć przy założeniu, że realizacja usługi nastąpi w postaci umowy - zlecenia w wymiarze do 65 godzin (zegarowych) w okresie od 25 września 2012 roku do 15 grudnia 2012 roku. Oferta powinna zawierać:
Kryteria wyboru oferty:
Uwaga: Zamawiający zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki cenowej za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (najlepiej na maszynie lub komputerze). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – pośrednictwo pracy”. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty prosimy złożyć w terminie do dnia 24 września 2012 r. do godziny 15:00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300, Augustów, pok. nr 6. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz potwierdzenia posiadanego wykształcenia i doświadczenia. Pliki do pobrania: |
Augustów, 17.07.2012 r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia Augustów, 09.07.2012 r. WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ Pliki do pobrania: Pełna treść wyjaśnienia Augustów, 04.07.2012 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Augustów: usługa szkoleniowa pn. prawo jazdy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa pn. prawo jazdy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: osobom ubiegającym się o uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym kategorii B, kategorii C, kategorii C+E, kategorii D oraz kwalifikację wstępną przyspieszoną uczestnikom projektu Razem łatwiej - integracja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części. Części zamówienia: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B dla 19 osób. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C dla 10 osób. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C+E dla 4 osób. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii D dla 2 osób. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 5 osób. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zastrzega, iż może ulec zmianie liczba uczestników poszczególnych szkoleń: 1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B dla 19 osób +/- 4 osoby. 2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C dla 10 osób +/- 2 osoby. 3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C+E dla 4 osoby +/- 1 osoba. 4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii D dla 2 osób +/- 1 osoba. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-augustow.pbip.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul Młyńska 52 pok. nr 6. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Razem łatwiej - integracja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2012r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego. 3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska tel./faks 87 643 20 71. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie. Pliki do pobrania: |
Augustów, 02.07.2012 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego indywidualnego i grupowego dla 37 uczestników projektu podczas 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego, który odbędzie się w Ośrodku Wczasowo-Rehabilitacyjnym "PIRAMIDA I", 76-153 Darłówko, ul. Północna 9 /koszt pobytu w ośrodku zostanie pokryty ze środków Unii Europejskiej przeznaczonych na realizację ww. projektu/. Zakres usługi obejmuje:
Główne zagadnienia poradnictwa:
W przypadkach tego wymagających poradnictwo może być poszerzone o inne zagadnienia. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od 11.08.2012 r. do 24.08.2012 r. Ilość godzin: do 84 godzin zegarowych. Wymagania niezbędne: - posiadanie wpisu na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów, - minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego. Oferta powinna zawierać:
W przypadku nie wybrania oferty ww. dokumentacja (a-c) zostanie na pisemne żądanie zwrócona oferentowi. Kryteria wyboru oferty:
Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki cenowej za 1 godzina zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – poradnictwo psychologiczne”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 10 lipca 2012 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz potwierdzenia posiadanego wykształcenia i doświadczenia. Pliki do pobrania: |
Augustów, 26.06.2012 r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Pliki do pobrania: Pełna treść zawiadomienia Augustów, 12.06.2012 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Augustów: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 13 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 4 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - z dysfunkcją narządu ruchu - z dysfunkcją narządu ruchu - osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (2 osoby) – z upośledzeniem umysłowym - z chorobą psychiczną - z zespołem Downa - z chorobami neurologicznymi - z padaczką - z chorobą nowotworową - z chorobami narządu wzroku – z cukrzycą - z nadciśnieniem tętniczym - z chorobami układu oddechowego i krążenia – z dysfunkcją narządu słuchu - z zaburzeniami głosu, mowy i chorobami słuchu, - ze schorzeniami endokrynologicznymi, metabolicznymi, zaburzeniami enzymatycznymi, chorobami zakaźnymi i odzwierzęcymi, zeszpeceniami, chorobami układu krwiotwórczego. 3. Wykaz osób wraz z rodzajem w/w schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-augustow.pbip.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów. IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.07.2012. IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego. 2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel./ faks 87 643 20 71. 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca 2012 r., przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie o godzinie 9:15. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Pliki do pobrania: |
Augustów, 25.05.2012 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 63 uczestników projektu „Razem łatwiej — integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zakres usługi obejmuje:
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie Termin realizacji zadania: od 01 czerwca 2012 r. do 21 grudnia 2012 r. Ilość godzin: 150 godzin zegarowych. Oferta powinna zawierać:
Wymagania niezbędne:
Kryteria wyboru oferty:
Uwaga: W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje. Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe — organizowanie szkoleń”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 31 maja 2012 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. Pliki do pobrania: |
Augustów, dn. 17.05.2012 r. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie informuje, że po przeanalizowaniu potrzeb szkoleniowych uczestników Projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego”, w związku ze zmianą zakresu szkoleń i trybu wyłonienia firm szkolących, a tym samym zmianą zakresu obowiązków i kwalifikacji oraz doświadczenia pracownika ds. szkoleń unieważnia się zapytanie ofertowe dotyczące organizowania szkoleń w 2012 roku z dnia 24.04.2012 r. Dziękujemy za złożenie ofert i zapraszamy do śledzenia naszych ogłoszeń w przyszłości. Niniejsza informacja została zamieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, otrzymują ją także oferenci, którzy odpowiedzieli na zazamieszczone pytanie ofertowe |
Augustów, 24.04.2012 r. ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy: zapytania ofertowego na organizowanie szkoleń w ramach projektu „Razem łatwiej – integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi zorganizowania szkoleń dla minimum 63 uczestników projektu. Zakres usługi obejmuje:
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od 10 maja 2012 r. do 21 grudnia 2012 r. Ilość godzin: 150 godzin zegarowych. Oferta powinna zawierać:
Wymagania niezbędne:
Kryteria wyboru oferty:
Uwaga: Zleceniodawca zapewnia sobie możliwość negocjacji zaproponowanej stawki za 1 godzinę zegarową brutto w przypadku przekroczenia budżetu projektu. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie lub komputerze. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Koperta powinna być zaklejona, należy umieścić na niej napis „Zapytanie ofertowe – organizowanie szkoleń”. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów (pokój nr 6), w terminie do dnia 08maja 2012 r. do godziny 15:00. Oferty złożone po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Pliki do pobrania: |