Kontrole w ramach nadzoru

 Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie sprawuje nadzór/kontrolę nad:

1) działalnością domów pomocy społecznej funkcjonujących na terenie Powiatu Augustowskiego na podstawie upoważnienia Starosty Augustowskiego z dnia 5 września 2018 r. nr OP.077.1.43.2018,

2) rodzinami zastępczymi, prowadzącymi rodzinne domy dziecka i placówkami opiekuńczo-wychowawczymi na podstawie Uchwały Nr 1072/136/2018 Zarządu Powiatu w Augustowie z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie upoważnienia p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie do sprawowania kontroli nad rodzinami zastępczymi, prowadzącymi rodzinne domy dziecka i placówkami opiekuńczo-wychowawczymi. 

 

Lp. Jednostka kontrolowana Zakres kontroli Data kontroli Dostęp do informacji
2023
1.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów

Przestrzeganie praw mieszkańców oraz zapewnienie mieszkańcom dostępności do informacji o tych prawach. 17.10.2023r. Protokół z kontroli z dnia 14.11.2023r. do wglądu w urzędzie, pok.12
2

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

ul. Studzieniczna 2, 16-300 Augustów

Przestrzeganie praw mieszkańców oraz zapewnienie mieszkańcom dostępności do informacji o tych prawach. 19.10.2023r. Protokół z kontroli z dnia 15.11.2023r. do wglądu w urzędzie, pok.12
2022
1.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,

ul.Studzieniczna 2, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul.Studzieniczna 2 na 2022r. 19.01.2022r. Protokół z kontroli z dnia 11.02.2022r., do wglądu w urzędzie, pokój 14
2.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,

ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,             ul. 3 Maja 57 na 2022r. 07.02.2022r. Protokół z kontroli z dnia 16.02.2022r., do wglądu w urzędzie, pokój 14
3.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych

ul. Portowa 12, 16-300 Augustów

Prawidłowość kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu; ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz treść zawartych w nich wskazań; prawidłowość prowadzonej dokumentacji; prawidłowość w zakresie zatrudniania i kwalifikacji kadry warsztatu; zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym; zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia, regulaminu organizacyjnego warsztatu oraz z umową; prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacji; prawidłowość wykorzystania środków PFRON i środków własnych powiatu.

28.11.-30.11.2022r. Protokół z kontroli z dnia 23.12.2022r. do wglądu w urzędzie, pok. 2
4.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych,

ul. Portowa 12, 16-300 Augustów

Liczba beneficjentów programu, którzy zostali objęci wsparciem w postaci zajęć klubowych; zakres godzinowy zajęć klubowych miesięcznie w okresie realizacji programu; informacje o frekwencji w zajęciach klubowych w poszczególnych miesiącach roku sprawozdawczego; wskazanie formuły organizacji zajęć klubowych dotyczącej formy i metody pracy z uczestnikami zajęć klubowych; przedłożenie regulaminu zajęć klubowych; informacja o wykorzystaniu środków finansowych w ramach programu.

01.12. - 02.12.2022r. Protokół z kontroli z dnia 23.12.2022r. do wglądu w urzędzie, pok. 2
2021
1.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,

ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,             ul. 3 Maja 57 na 2021r. 29.01.2021r. Protokół z kontroli z dnia 10.02.2021r., do wglądu w urzędzie, pokój 14
2.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,

ul.Studzieniczna 2, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul.Studzieniczna 2 na 2021r. 29.01.2021r. Protokół z kontroli z dnia 10.02.2021r., do wglądu w urzędzie, pokój 14
3.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie, ul.Portowa 12, 16-300 Augustów

Prawidłowość kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu, ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz treść zawartych w nich wskazań, prawidłowość prowadzonej dokumentacji, prawidłowość w zakresie zatrudniania i kwalifikacji kadry warsztatu, zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym, zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia, regulaminu organizacyjnego warsztatu i umową, prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacyjnych, prawidłowość wykorzystania środków z PFRON-u i środków własnych powiatu. 27.09.-01.10.2021r. Protokół z kontroli z dnia 28.10.2021r., do wglądu w urzędzie, pokój 2
4.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie, ul.Portowa 12, 16-300 Augustów

Liczba beneficjentów programu, którzy zostali objęci wsparciem w postaci zajęć klubowych, zakres godzinowy zajęć klubowych miesięcznie w okresie realizacji programu, informacja o ogólnej frekwencji w zajęciach klubowych w poszczególnych miesiącach roku sprawozdawczego, wskazania formuły organizacji zajęć klubowych dotyczącej formy i metody pracy z uczestnikami zajęć klubowych, regulamin zajęć klubowych, informacja o wykorzystaniu środków finansowych w ramach programu. 27.09-01.10.2021r. Protokół z kontroli z dnia 27.10.2021r., do wglądu w urzędzie, pokój 2
2020
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi ,         ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,       ul. 3 Maja 57, na 2020r.

22.01.2020r. Protokół z kontroli z dnia 22.01.2020r., do wglądu w urzędzie, pokój 7
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi, ul.Studzieniczna 2, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul.Studzieniczna 2, na 2020r.

05.02.2020r. Protokół z kontroli z dnia 05.02.2020r., do wglądu w urzędzie, pokój 7
3.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie ul.Portowa 12, 16-300 Augustów

Prawidłowość kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu, ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz treść zawartych w nich wskazań, prawidłowość prowadzonej dokumentacji, prawidłowość w zakresie zatrudniania i kwalifikacji kadry warsztatu, zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym, zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia, regulaminu organizacyjnego warsztatu i umową, prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacyjnych, prawidłowość wykorzystania środków z PFRON-u i środków własnych powiatu.

27.11.2020r. Protokół z kontroli z dnia 27.11.2020r., znak sprawy: ON.0812.1.1.2020, do wglądu w urzędzie, pokój 2.
4.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie, ul.Portowa 12 , 16-300 Augustów

Liczba beneficjentów programu, którzy zostali objęci wsparciem w postaci zajęć klubowych, zakres godzinowy zajęć klubowych miesięcznie w okresie realizacji programu, informacja o ogólnej frekwencji w zajęciach klubowych w poszczególnych miesiącach roku sprawozdawczego, wskazania formuły organizacji zajęć klubowych dotyczącej formy i metody pracy z uczestnikami zajęć klubowych, regulamin zajęć klubowych, informacja o wykorzystaniu środków finansowych w ramach programu.

22.12.2020r. Protokół z kontroli z dnia 22.01.2021r., znak sprawy: ON.0812.2.1.2020, do wglądu w urzędzie, pokój 2
2019
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2019 rok.
20.02.2019r. Protokół z kontroli z dnia 25.02.2019r., do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2019 rok.
21.02.2019r. Protokół z kontroli z dnia 25.02.2019r., do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
3. Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Recz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie, ul.Portowa 12, 16-300 Augustów Sprawdzenie działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2004r. w sprawie warsztatów terapii zajęciowej. 25-26.11.2019r. Protokół z kontroli, znak sprawy: ON.0812.1.2019, do wglądu w urzędzie, pokój 14
4.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi, ul.Studzieniczna 2, 16-300 Augustów

Przestrzeganie praw mieszkańców oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami. 27.11.2019r. Protokół z kontroli z dnia 27.11.2019r., do wglądu w urzędzie, pokój 9
5.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanej Rodziny Maryi,         ul.3 Maja 57 , 16-300 Augustów

Przestrzeganie praw mieszkańców oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami. 28.11.2019r. Protokół z kontroli z dnia 28.11.2019r., do wglądu w urzędzie, pokój 9
6.

Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych w Augustowie, ul.Portowa 12,  16-300 Augustów

Liczba beneficjentów programu, którzy zostali objęci wsparciem w postaci zajęć klubowych.                                    Zakres godzinowy zajęć klubowych miesięcznie w okresie realizacji programu. Informacja o ogólnej frekwencji w zajęciach klubowych w poszczególnych miesiącach roku sprawozdawczego. Wskazanie formuły organizacji zajęć klubowych dotyczącej formy i metody pracy z uczestnikami zajęć klubowych. Analiza regulaminu zajęć klubowych. 28.11.2019r. Protokół z kontoli z dnia 13.12.2019r. , do wglądu w urzędzie, pokój 14 
7.

Rodzinny Dom Dziecka w Augustowie, ul.Wypusty 13,    16-300 Augustów

Prawidłowość prowadzenia dokumentacji budynku przeznaczonego na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka w Augustowie - placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego prowadzonej przez Powiat Augustowski. 11.12.2019r. Protokół z kontroli z dnia 11.12.2019r., do wglądu w urzędzie, pokój 9
2018
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2018 rok.
18.01.2018 r. Protokół z kontroli: znak sprawy FA.0813.1.2018 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2018 rok.
19.01.2018 r. Protokół z kontroli: znak sprawy FA.0813.2.2018 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
3. Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, ul. Portowa 12, 16-300 Augustów Prawidłowość kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu; ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz zawartych w nich wskazań; prawidłowość prowadzonej dokumentacji; prawidłowość w zakresie zatrudnienia i kwalifikacji kadry warsztatu; zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym; zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia regulaminu organizacyjnego warsztatu oraz umową; prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacji; prawidłowość wykorzystania środków Funduszu. 13-16.11.2018r. Protokół z kontroli: znak sprawy ON.422.1.2018 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 14.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców oraz stosowanie przymusu bezpośredniego. 21.11.2018r. Protokół z kontroli z dnia 14.12.2018r., do wglądu w urzędzie, pokój 9.
5. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców oraz stosowanie przymusu bezpośredniego. 22.11.2018r. Protokół z kontroli z dnia 14.12.2018r., do wglądu w urzędzie, pokój 9.
6. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Przestrzeganie standardów opieki i wychowania, o których mowa w przepisach dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych. 27.11.2018r. Protokół z kontroli: znak sprawy PZ.0813.1.2.2018 r. z dnia 21.12.2018r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
7. Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Stomatologiczno-Lekarska E.&B. Falkowscy s. c. "Pałac na Wodzie" Falkowscy, ul. Zarzecze 17B, 16-300 Augustów Prawidłowość realizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zapewnienia odpowiednich warunków do realizacji programów tych turnusów dla osób niepełnosprawnych w 2018r. 6.12.2018r. Protokół z kontroli: znak sprawy ON.422.3.2018 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 14.
2017
1.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów

Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. 3 Maja 57, na 2017 rok. 20.02.2017 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.1.2017, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży w Augustowie Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi, ul. Studzieniczna 2, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. Studzieniczna 2, na 2017 rok. 21.02.2017 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.2.2017, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

3. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Przestrzeganie standardów opieki i wychowania, o których mowa w przepisach dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych. 06.10.2017 r.

Protokół z kontroli z dnia 11.10.2017 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

 

4. Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych, ul. Portowa 12, 16-300 Augustów

Prawidłowość wykorzystania środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej uczestników, dzialalności merytorycznej warsztatu, w tym działalności rady programowej, współpracy z rodzicakmi lub opiekunami uczestnikow.

21-24.11.2017r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ON.422.1.2017, do wglądu
w urzędzie, pokój 14.

2016
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. 3 Maja 57, na 2016 rok. 16.02.2016 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.1.2016, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. Studzieniczna 2, na 2016 rok. 18.02.2016 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.1.2016, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

3. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców. 05.12.2016 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.2.2016, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców. 07.12.2016 r.

Protokół z kontroli: znak sprawy ZŚ.0813.3.2016, do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2015
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2015 rok.
06.02.2015 r.

Protokół z kontroli z dnia 11.02.2015 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2015 rok.
10.02.2015 r.

Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

3. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Przestrzeganie standardów opieki
i wychowania, o których mowa
w przepisach dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych.
21.07.2015 r.

Protokół z kontroli z dnia 21.08.2015 r. do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami 29.09.2015 r.

Protokół z kontroli z dnia 27.10.2015 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2014
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2014 rok.
23.01.2014 r.

Protokół z kontroli z dnia 03.02.2014 r. do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2014 rok.
24.01.2014 r.

Protokół z kontroli z dnia 03.02.2014 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Zapewnienie mieszkańcom możliwości edukacji i rehabilitacji 10.10.2014 r. Protokół z kontroli z dnia 23.10.2014 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Zapewnienie mieszkańcom możliwości edukacji i rehabilitacji 13.10.2014 r. Protokół z kontroli z dnia 24.10.2014 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2013
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2013 rok.
19.02.2013 r. Protokół z kontroli z dnia 28.02.2013 r, do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2013 rok.
20.02.2013 r. Protokół z kontroli z dnia 28.02.2013 r, do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
3. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Realizacja usług wspomagających w tym indywidualnego planu wspierania mieszkańca. 19.11.2013 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Realizacja usług wspomagających w tym indywidualnego planu wspierania mieszkańca. 22.11.2013 r. Protokół z kontroli z dnia 10.12.2013 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2012
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2012 rok.
01.03.2012 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2012 rok.
07.03.2012 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
3. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Realizacja standardu opieki i wychowania 18.10.2012 r. Protokół z kontroli z dnia 25.10.2012 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. 3 Maja 57. 21.11.2012 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
5. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańcow Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie, ul. Studzieniczna 2. 26.11.2012 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2011
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2011 rok.
01.03.2011 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2011 rok.
14.03.2011 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
3. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie praw mieszkańców. 28.03.2011 r. Protokół z kontroli z dnia 30.03.2011 r. do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganiami kwalifikacyjnymi. 21.09.2011 r. Protokół z kontroli z dnia 08.11.2011 r. do wglądu
w urzędzie.
5. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganiami kwalifikacyjnymi. 27.09.2011 r. Protokół z kontroli z dnia 25.10.2011 r. do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
6. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Realizacja standardu opieki i wychowania. 16.11.2011 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2010
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2010 rok.
20.01.2010 r. Protokół kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2010 rok.
29.01.2010 r. Protokół kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
3. Rodzinny Dom Dziecka
w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów
Przestrzeganie standardów opieki
i wychowania.
30.09.2010 r. Protokół z kontroli z dnia 12.10.2010 r. do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Przestrzeganie standardu świadczonych usług oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganiami kwalifikacyjnymi. 18-19.10.2010 r.

Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9

5. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie standardu świadczonych usług oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganiami kwalifikacyjnymi. 25-26.10.2010 r.

Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2009
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. 3 Maja 57, na 2009 rok.
23.01.2009 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży w Augustowie,
ul. Studzieniczna 2, na 2009 rok.
03.02.2009 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
3. Rodzinny Dom Dziecka w Augustowie, ul. Wypusty 13, 16-300 Augustów Realizacja standardu opieki
i wychowania.
30.09.2009 r. Protokół z kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Przestrzeganie standardu świadczonych usług, przestrzeganie praw mieszkańców i dostępności mieszkańców do informacji o swoich prawach oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami w okresie od 01.01.2008r. do dnia kontroli. 05-26.10.2009 r. Protokół z kontroli do wglądu w urzędzie, pokój nr 9.
5. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Zgodność zatrudnienia pracowników
z wymaganiami kwalifikacyjnymi oraz zapewnienie mieszkankom dostępu do świadczeń rehabilitacyjnych
27.11-04.12.2009 r.

Protokół z kontroli z dnia 09.12.2009 r., do wglądu
w urzędzie, pokój 9.

2008
1. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w DPS na 2008 rok
i wydatków budżetowych w 2006 r. - ustalenie średniego miesięcznego kosztu utrzymania na 2007 rok.
21.04.2008 r. Protokół kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
2. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. Studzieniczna 2,
16-300 Augustów
Zapewnienie mieszkankom dostępu do świadczeń rehabilitacyjnych, zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze oraz realizacji potrzeb edukacyjnych mieszkanek 09.06.2008 r. Protokół kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 9.
3. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Zapewnienie mieszkankom dostępu do świadczeń rehabilitacyjnych, zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze oraz realizacji potrzeb edukacyjnych mieszkanek 27.06.2008 r.

Protokół kontroli do wglądu

w urzędzie, pokój 9.

4. Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci
i Młodzieży Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
ul. 3 Maja 57, 16-300 Augustów
Prawidłowość ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w DPS na 2008 r.
i wydatków budżetowych w 2006 r. - ustalenie średniego miesięcznego kosztu utrzymania na 2007 rok
14.08.2008 r. Protokół kontroli do wglądu
w urzędzie, pokój 7.
5. Rodzinny Dom Dziecka w Augustowie Przestrzeganie standardów w zakresie opieki i wychowania 21-22.10.2008 r.

Protokół kontroli z dnia 03.11.2008 r., do wglądu

w urzędzie, pokój 9.

Udostępniający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie

Data wytworzenia: 2009-11-02

Wprowadzający: Barbara Mydlińska

Data modyfikacji: 2023-12-12

Opublikował: Barbara Mydlińska

Data publikacji: 2017-10-17